It looks like you're new here. Sign in or register to get started.
[-(
blue turbins
From Those Fishes - I Fingered An Old Bitch (i got Aids on my finger)
Best thread of the year nominee.
My 4 year old was on my laptop for a lot of the day and I had no clue he did this.He also requested stuff for FrontierVille on Facebook that I don't play.Sorry guys.
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee looks like a cowoboys fan trying to be as good as a lions
Something tells me this thread was once something and is no longer that something.
Something tells me this thread was once something and is no longer that something. No, it wasn't.
im still searching for the deeper, profound message behind this thread
Comments
mindfuck
[-(
blue turbins
From Those Fishes - I Fingered An Old Bitch (i got Aids on my finger)
He also requested stuff for FrontierVille on Facebook that I don't play.
Sorry guys.
https://www.youtube.com/watch?v=FbpimX7_0nM
Will takes Bronze.